Producenci
Promocje
BREEZY UNIX
BREEZY UNIX
945,00 zł 803,25 zł
BREEZY 90
BREEZY 90
840,00 zł 714,00 zł
QUICKIE XENON2 FF
QUICKIE XENON2 FF
9 600,00 zł 8 160,00 zł
BREEZY PARIX2
BREEZY PARIX2
1 575,00 zł 1 338,75 zł
BREEZY BASIX2
BREEZY BASIX2
1 785,00 zł 1 517,25 zł
BREEZY PREMIUM
BREEZY PREMIUM
1 575,00 zł 1 338,75 zł
BREEZY PREMIUM R
BREEZY PREMIUM R
2 260,00 zł 1 921,00 zł
BREEZY STYLE
BREEZY STYLE
1 875,00 zł 1 593,75 zł
BREEZY STYLE R
BREEZY STYLE R
2 625,00 zł 2 231,25 zł
BREEZY RUBIX
BREEZY RUBIX
2 900,00 zł 2 465,00 zł
BREEZY RELAX2
BREEZY RELAX2
4 700,00 zł 3 995,00 zł
BREEZY EMINEO
BREEZY EMINEO
6 550,00 zł 5 567,50 zł
Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl